Tuesday, 1 April 2014

CADAR PATCHWORK MURAH

AMARAN !!!!! AMARAN !!!!! AMARAN !!!!!
===================================
KATEGORI 18SX : BACAAN UNTUK 20 TAHUN KE ATAS !!!
==================================

Tahukah Anda KETIDAK SELESAAN pada WAKTU TIDUR boleh MEMPENGARUHI CARA ANDA BERFIKIR dan akan MEMPENGARUHI KETENANGAN JIWA ANDA !!!

Sebab itu Anda PERLU memiliki tempat tidur yg boleh membuat anda merasa SELESA

Fitrahnya Manusia ianya MENYUKAI KEINDAHAN & KECANTIKAN

Dan kebanyakan diantara KITA inginkan PRODUCT yang BERKUALITI TIP TOP namun dengan HARGA yang MUURAHHHH

Aku yakin KORANG JUGA BEGITU !!!!

TAHUkah Anda PRODUCT yang MAHAL tidak semestinya BERKUALITI
Bahkan TERKADANG ianya MENYAKITI HATI ( beli mahal tp xpuas hati, RASA RUUGIIII !!! )

CADAR PATCHWORK 100 % COTTON SOLUSI UNTUK ANDA !!!

MENGAPA ???

AKU AKAN GTAU KORANG , MENGAPA ANDA HARUS MEMILIKINYA !!!

-------------------------------------------------------------
11 KELEBIHAN CADAR COTTON INI UNTUK KORANG

-------------------------------------------------------------
* Tidur Malam Yang SELESA 
* BILIK TIDUR yang semakin BERSERI
* Tak PENAT MENGEMAS Setiap bangun tidur (anak dan suami pon boleh tlg kemas2)
* MENJIMAT kan MASA anda dari selalu MENGEMAS 
* PRODUCT yang BERKUALITI & HARGA YANG MURAH 
* PILIHAN perbagai Design dan Warna yang CUN
* SIZE PACKAGE 2 in 1 ( King N Queen Size )
* BOLEH jadikan ianya sebagai SELIMUT
* BOLEH di gunakan untuk Jangka MASA yang LAMA 
* BOLEH dibasuh menggunakan MACHINE WASH 
* WARNA XLUNTUR & Kain Tak BERBULU

































Murah je aku jual ni..(tlg kazen + carik rezeki lebih ckit)
Erk, murah la sgt kenn..
Meh bandingkan dgn harga pasaran..

HARGA PASARAN = RM250-299
HARGA AKU = RM240 (including postage)
Whatsapp aku jika berminat (01119871570)
Jangan risau still leh dpt less..jgn malu2 msg aku keyh?

OK, bye..!

XOXO..

0 juta org yg syg saya: