Monday, 14 April 2014

SUAMI PERGI SEOUL..??






Hallu..
Tak tahu apa perasaan aku skrg..
Chewah..klise sgt
Tadi tgh chat ngn laki aku, dia ckp memo dah keluar
So, aku tnyalah..memo apa tu??
Memo pergi Seoul??
Whattt??? Pergi Seoul (menjerit dlm hati)
Aku tapercaya..huhuh
Terus aku suruh dia send memo tu kat aku..
Haa..kat ats tu lah memo nya ponn..
Aku ckp kt dia..pegilah tgk negeri orang
Dah lah tiket free, hotel free, mkn pun free..
Ni utk CRE yang berjaya archieve target utk company mereka
Bak kata laki aku, "Insentif csi b jaga dgn audit b lulus"
Insentif CSI tu pun aku tak tau apa nye ponnn..
Yang aku fhm mcm ni..dulu sebelum dia masuk, company mereka nmbr belas2..
Performance tak bgs katanya
Lepas dia masuk, terus company naik nombor 4..
Mungkin CRE lama tabuat kerja...
Tapi apapun gud job bee..You did it..i'm proud of you
Nak ikut nak ikut..*tadikan aku terus buka website Air Asia (nak tgk tiket la konon)
Sekali tgk..pergi sahaj RM719..then balik, RM693..
Masyaallah..memang tak lah..
Takpelah bee..kt Seoul nnti jg diri utk ayg k..
Tapii satu lagi kes dia ni..kes PTPTN..
Entah lepas ke tidak ni nanti..baik setel siap2 kalau betul nak pergi..
Kesian jugak aku tgk dah gembira nk pergi..pastu PTPTN tak lepas..
Tapi bunyi dia pun mcm taharap sgt..
Kita try k bee..?
Hm..*jeles..nak ikut..*

0 juta org yg syg saya: