Thursday, 29 May 2014

INDOOR GAME : SUKAN JABATAN

Salam peeps..
Baru nak update pasal sukan indoor
Dah basi dah..hahaha..
Actually dah dua mggu berlalu
Baru ada rasa nak upate..
Ke aku mls nak transfer gmbr ke pc erk..apa2 lah
Tanggal 17/5/2014 yg lepas..opis kami ade wat sukan indoor
Aku pulak terlibat secara tak langsung
Hahahaha...aku msuk badminton..
Dahlah tu aku baru je trening skali sblm bertanding
Auwwww...LCW sgt kan iols..
So, pada hari sukan tu mcm biasa
Setiap rumah mesti buat persembahan
Mcm sukan out door yg lepas kena wat "Perang Menangis"
Tapi kali ni ada joget2 gittewwww
Aku tgk kumpulan kami dah gempak giler dah persembahan
Pastu siap ada gate way gittewwww
Group kiteorg buat boriaaa..
So nice laaa..kalau dibandingkan dgn rumah2 yang lain
Yang tak leh bla rumah biru
Mungkin mereka mls nk pk psl persembahan kot..so ala kadar jer ponn
Rumah merah pulak menari lagu hindu
Erm...tp tu pun mcm ape tah minah sorg tu lucu
Asyik2 tgk kwn tepi..hahaha
Yang kuning aku sgt terperanjat gila babs
Sebab over okk..
Tapi utk mgkin kerana TERPAKSA WAT MCMTU
Tapi mereka ok pulakk..sportingg..
At last, kuning yang menang..
So, hijau redha je laaaaa...
Sampaikan rumah biru ckp, "eh, kalah ke?"
So kalo ckp cmtu mmng dieorg igt hijau akan menang
Dah bukan rezekiiii..*membebel pulaks..
Nak dijadikan cerita pasal badminton tadi
Aku sbnrnya simpanan ajerrrr..
Tapi kakak dar Ampang tu injuredd..makanyaaaa..
Kapel la aku ngn Kak Siti Khadijah
Comeyyy org nyaaa
First game kiteorg menang..lawan rumah kuning
Suka sgt tauu..banggaaa..kembang2 hidung..
Skali game kedua..lawan biru..hm, kalah..!!!
Tapi tak sgka la aku kira boleh main kann
Dah la tak tahu rules..terpaksa kwn2 tepi bgthu sapa yg bawak..
So, nak dipendekkan cerita..
Rumah hijau semua sukan dpt nombor empat kecuali dart
DART umah hijau juara okayy..juara..
Kak Urmila pulaks tuu dpt the best player..
Auww..kelas ko kakkkkk..
Keseluruhan kptsn pulak rumah hijau dpt tempat ketiga..
Mcm pelik la sbb smua game no.4..
Mungkin persembahan yang menambahkan markah kot..
Haishhh..
Ni lah hadiah yang aku dpt..
Walaupun dpt tempat ke-4 tp hadiah dia iols sukaa
Mcm tahu2 je aku suka bawak bekal g kerja kannnn..
Hikhok..=)



0 juta org yg syg saya: