Thursday, 8 May 2014

NO FACEBOOK AT OFFICE

Ok..halluu..
Dah mai balik dah isu ni
Aritu elok je leh ON FB 24 jam kt opis
Berjln lancar bisnes aku tau
Yelah senang kerja aku nak update stock..
Ni cam mane ni..kat umah pulak charger note book meletup
Hurmmm..
Just guna nset la gamaknya
Nset ahkak cikai2 je..
Alcatel
Nset mahal akak dah musnahkan
Retak seribu skrin S3 iol..
Nak repair plzzz..tp mahal..tacukup duit ahkak ni haa..
Ni pun kais pg mkn pg
Kais ptg tak mkn2..sbb kais tak tajam..
Hahaha..
Berbalik pd tajuk entry tadi, adakah sebab ada bos baru??
Jadi smua xtvt disekat..
Aku suka bos lama..smua boleh.. :p
Tetiba suka bos lama kan..
Syco sgt iol..
Hahahaha..apepun aku lom jmpa lgi bos baru
Takpe, mggu depan ada perhimpunan
Leh la pelok cium dia nnti kann..
Kbye..!!

*tgh ganti kak bungaku yg Mc..sian dia..takit pewut.. :p

1 juta org yg syg saya:

bunga_rose said...

maceh ganti ahkak ;)