Friday, 9 May 2014

PROSES PERPINDAHAN AKU

Hallluuuuuuu...
Selasa lepas aku dpt surat daripada Pejabat Pendaftar
Surat pindah wey surat pindah..ececece
Tak yah nak belagak sgt la lehaa..
Memang ada kaitan dgn surat pindah tp agak mengecewakan hati ku ini..
Surat itu bertajuk PERMOHONAN PERTUKARAN BAGI *** DARI *** KE JBTN ***
Tajuk surat dah ngam dah..
Perenggan pertama ok lagi..
Perenggan kedua pun dia org masih dok ambik hati aku..
Bila tiba perenggan ketigaa...mula tu ayat dia memang ambil hati..skali last..Ya ALLAH..
Rapuh hati ahkak yg semmngnya tgh rapuh ni..
Nak tau apa mereka balas..? Jap erk..mak encik rujuk balik surat tuu

"**** TIADA HALANGAN berhubung permohonan pertukaran tersebut. Walau bagaimanapun, pengganti serentak adalah diperlukan supaya tidak akan menjejaskan perjalan pentadbiran pejabat ini"

Nangis mak encik tau..igtkan dpt surat.. "Anda diminta lapor diri ke..." "Tawaran berpindah ke.."
Hmm..apapun ahkak bersabar je lah..In Sha ALLAH ada jalannya kan

Kawan2 sekalian doakan ahkak pindah ye..supaya dkt ngan ank n laki ahkak..
Yg penting aku dah tak nak dah hadap seseorg tu.. * kau tahu kau siapa..aku benci kau..! chewah..!


Macam ada sinar2 je atau hrpn je aku nak pindah ni..
Ececehe..sbb akk opis sebelah aku ni ckp yg kwn dia nak masuk Shah Alam..
Kawan Kak Bungaaa..ngee..maceh ahkak..i lap u
Terus aku kontek ahkak tu..ahkak tu ckp dia dah bergegar2 dah sbb nak sgt..
Elok laa tuuuu..aku balik Swk, akk tu masuk tpt aku..ngee
Meh la kak..sonok kerja cni *mata ke ats tgn di bahu*
Alaa..lagipun ahkak tu mcm aku..takisah..jenis redah je
Dia takisah bos garang ke apa ke..tu blkg cyta..yg penting dpt balik ke haitat dulu kan..
Ok lahh..nak sambung berdoa ni..
Kbye..xoxo

1 juta org yg syg saya:

bunga_rose said...

ciannye... sabar tau... insyaallah, jom kita doa lagi byk2 ek..