Thursday, 29 May 2014

SELESAI LATIH TUBI MICROSOFT POWER POINT

Salam peeps..
Aku baru setel latih tubi MPP
Hahaha..ok sikit lah dari excel semalam
MPP aku ada jgk bertanya kwn2
Tapi disebab kan mereka lambat balas, aku try sndiri
Ada yang jadik and ada yang tak menjadik..
So far so good..
Tak banyak nak dibebelkan
Sambil wechat ngan dak Farah
Talama lagi dia nak beranak so mcm2 la tanya psl brg2 baby
Dia tahu aku ni hantu kedai murah
So, dia tnya la mana lubuk2 yg murah
Aku apa lagi..seronok kalau story bab2 baby ni
Mak2 sgt dah sekrang kannnn
Aku ckp kat dia tapayah beli besen mandi
Nanti aku bagi je kat kauu
Hahaha..sebab yg Zaara punya tu tak guna2 langsung
Anak aku ntah2 dah pandai  mandi berdiri je nanti
Lagipun besen mandi dia kat sana berlambak
Boleh buat wholesale..*ok ini tipu..
Tapi tak pe..bagi je lah kat dia..
Nanti berat nak angkut pindah2
Pastu dia tanya pasal pam susu..
Aku dulu guna pureen je ponn
Bunyi ala2 mesin rumput
Argh takisah janji murah..
Lagipun aku tak pakai lamaa..
Sebab tga bulan je zaara susu badan pastu aku balik krja KL
Boleh la Pureen tu, dia guna bateri..takdalah azab sgt nk picit2(manual)
Lebih2 lagi kalau tangki besar..eh..termencarut
Aku ni cerita pasal MPP ke brg baby..
Hahahaha.. ok lah
Apapun wish me luck yaaa
Aku nak rest otak jap..
Stop belajar...=)

LATIHAN MPP

0 juta org yg syg saya: