Saturday, 10 May 2014

SEPETANG DI D'COVE PASIR PANDAK FAMILY PARK

hALLuu..selamat ari Sabtu semuaorg
Hari ni aku tak g mana2
Malas dan no money no talk maaa..
Aku godek2 FB abg aku terjumpa gmbr kami ke pantai minggu lepas
So, dtg la idea mak encik nak menaip..
Kiteorg g pantai pada cuti hari pekerja lepas
Punyalah seronok anak aku
Mentang dah bleh nak bejalan tp sebenarnya belum boleh
Tapi semangat ny kuat tauu
Tak nak didukung langsung
Dukung je dia nak terjun dr dukungan
Dukung je dia meronta2 nk berjalan sendiri
Alahai nak..mcm la pandai jln
Tp takpa..apaknya rajin melayan
Makanya terbongkok2 la si ayah mengiring si anak bejln..
Tomey..langkah kaki x betul lagi..belit sana sini je rupa kaki dia berjln..
Ptg tu ramai sgguh manusia
Nak parking pun ssh
Dah la abg aku ni bngsa cermat
Kejap2 ok tak park cni
Kejp2 nnti tak kena langgar ke
Dah tu je tpt yg sesuai..acaner...
Sementara tggu atok dtg,kiteorg mkn2 la di pantai tu
Meh layan gmbr..aku x de nk story sgt..hehehe




















Muka meronta tak nk didukung

0 juta org yg syg saya: