Wednesday, 28 May 2014

TUDUNG SEKOLAH

Hye peeps..
Pagi ni mcm tergerak hati nak update satu benda..
Bukan apa pagi tadi aku g send gmbr aku kat group wasap (BESTIE)
Gambar aku pakai tudung mcm Mak Kiah jual karipap..
Ala..tudung yang mcm Nasha Aziz tu haaaa..
Fefeling Nasha Aziz sgt..padahal..Napas Sesak..HAHAHA..

Haa..cengitu..yang depan dia berlipat besar tu
Nape erk dia pakai lawa..aku pakai mcm ape ntah
Macam nak lempanf diri sendiri pun ader..
Pastu tetiba kwn aku ckp..gunalah plastik lutsinar tuuu
Ala plastik lutsinar yang kita selalu pakai untuk luruskan tudung tyme skolah dedulu..
Siapa sempat zaman ni???
Zaman guna plastik lutsinar untuk luluskan tudung..
Tudung cam terletak cantik jerrr..
Hahahah.tp sebenarnya tak..sbb bujur sgt
Aku jenis suka pakai tudung yang ada tajam2 sikit kat atas tu
Tapi jgn tajam sgt..kang mcm ahli sihir pulak..
Eh, ahli sihir pakai tudung cengitu kaa?? *garu2 kepala..abaikan..
Berbalik pada kertas lutsinar keras tadi tu
Slalu beli kertas tu kat kedai stationery pastu gunting ikut kesesuaian kannn
Kadang2 share ngan kawan..konon ko la cantik sgt tyme tu lehaa..*padahal
Mane aku nak ambik gambor plastik lutsinar ni ya supaya korang leh imejin..

Haaa..yg mcm ni..pastu potong kecik sikit (sumber : encik google)

Aku terpk..masih ade ke budak guna kertas yg mcm ni untuk betulkan tudung mereka..
Mungkin mereka dah maju..guna spray pon bolehh...
Aku pun tak guna spray..asal betul je..kalo tak betul g gosok tudung kaler lain lg satu
Kalo malas aku biar je camtu..hahaha..dasar pemalas...

Haa..yang kat atas ni lah bebudak pakai sekarang kot..
Untuk betulkan tudung
After iron..spray jerrrrrrr..gittewww..
Tapi smua masih mengamalkan tudung kuasa angin kenn
Betul tak betul tak..
Ok lahhhhh..nk study jap lagi..hikhok..
Bye..bye..!!

0 juta org yg syg saya: