Thursday, 19 June 2014

MASIHKAH ADA CINTA

Hye peeps..
Haa..jap lg dah nak start dah.
Tgk lah nanti..ada2 je msg masuk melalui aplikasi wechat
Dah tentu mami kila lettewww..
Semlm aku igt aku lyn sorg drama ni
Bila dah nak habis bnyi msg masok
"Drama ni buat aku menangis" kata si penghantar
Tyme tu air mata aku dah meleleh2..
Hahahaha..lucu pulak..
Kalau cyter Indah ketawa huhahuha
Bila cita Iman ni emosi dia lain maicam sikit

Mcm semlm..masyaallah..
Macam aku nak masuk je dalam tb tu tau takk
Iman ni poyos laaa
Dia sbnrnya sukakan Tina lakonan Nabila Huda tu
Tapi bila dah si Liya lakonan Pojah Gous tu dok hasut2
Mengatakan Tina ni pernah ada hbgn dgn abg ipar Iman
Iman apa lagi makin sakit hati laa
Padahal itu kisah lama dan abg ipar dia skrg pun dah berubah
Byk habiskan masa dgn kakak nya yang cacat

Iman semalam memang melampau batas
Ada ke ditolak2 nya kakak ya yang lumpuh
Ditujal2 nya kepala
Gilaaaaaaaaaaaa...okayyyy!
Sebab si Leen ni nak Iman kawin ngan Tina
Bukan si Jalang tu
Sampaikan tahap kakak dia pengsan keluar buih kat mulut pun dia ckp lakonan
Oh my English..!!!

Emosi tyme tu Allah je tahu
Lepastu dia pergi sendiri tnpa bertemankan ibunya
I mean majlis Akad Nikah Iman dan Liya
Mak dia risau dgn keadaan kakaknya
Tetiba je keluar air mata darah n darah dari mulut
Tu pun Iman ckp lakonann
Gila ok gila..
Jap g nak tgk sambungan

Sapa yang tak tengok drama ni, sila2 lah tgk
Aku suka betul ajak org tgk drama melayu ni kan
Hahahaha...ok ada 6 minit lagi
Nak ready2 depan tb..
Bye

0 juta org yg syg saya: