Monday, 9 June 2014

MENJENGUK SEBENTAR KE JPA

Salam peeps..!!
Lepas baca entry Kak Bunga pasal perpindahan dia terus tergerak hati aku nak tulis psl benda ni
Minggu lepas after exam aku terus gerak g pejabat JPA tau..
Ye lah selama ni dok ckp dlm telefon
Teringin jugak aku nak jumpa mamat ni
Nama dia biarlah aku rahsiakan kan..
First of all mmng aku tnya mcm mna dgn permohonan pindah aku la kan
Dia jwb buat masa ni dia takde terima lagi surat dari Jabatan *** utk mintak PA
And dia ada kol jbtn berkenaan katanya
Jabatan berkenaan memberitahu bahawa mereka tidak perlukan PA
Mereka sudah ada PA Dalaman
Entah pape lahhh..aku tak tau mana nak caya ni
Sebab tyme aku g Jabatan berkenaan aritu, AA tu ckp mmng perlukan PA
Siap ckp "we're welcoming u"
Ni apa kes pulak bilang tidak mahu PA..
Pelik2..
Lepastu aku paksa jugak Encik tu bagi jawapan
Mcm mana if ada surat ni aku boleh lepas tak..?
Dia ckp laaa..kita tgk dulu  mcm mana
Takut yg giliran menunggu atas aku tu bising
Eh helloo..masalahnya aku usaha carik sendiri ok
Aku siap pergi dua jabatan kat Swk..
Pas surat permohonan pindah ke sana..
Mcm-mcm dah usaha aku.
Takkan aku yg carik, yg atas aku pulak yg dpt tempat tu
Amboii..kemain senang yg dua ekor ats aku tu kan
Takde hati perut betol la kalo dia letakkan org lain kt tpt yg aku cari tu
Yang dua ekor atas aku tu, kalau nak sgt pindah usaha sendiri boleh?
Ni kira baik tau..aku senangkan kerja korang
Aku siap dh jumpa pengganti tempat aku lagi..
Jawapan..??
Nothing..blurrr..!!!
Fyi, pg td aku kol jbtn berkenaan..tnya perlu PA tak
Dia ckp mmng perlu and cakap tak pernah pun berckp dlm telefon dgn pegawai JPA berkenaan
Mana satu nak caya ni..erm..ok takpe..!!Biarkan mereka bermain di situ..
Apa yg penting aku akan keep call call call smpai korang bosan
Bak kata kakak opis aku g lah jumpaaa..dpt terus tu
Hm, dpt terus benda..:(
Dahtu dok hari2 paksa aku g JPA sendiri..
Memandai jer..
Oklah ok lah..!!
Daaa..
Doakan aku cpt2 pindah ya..
Supaya dkt dgn ank n suami.
AMIN..!!


#p/s : aku heppi sgt sbb BESTIE aku dpt kerja tetap..yahuu..pegawai immigressen..tapi kat JOHOR..takpelah..gud luck GIRLS..!! Perjlnn baru bermula..xoxo..!

0 juta org yg syg saya: