Friday, 20 June 2014

TONTON MOVIE PERCUMA

Salam peeps..
Huwaa..dah taboleh bukak facebook
Tak syoknya
Dahlah internet phone aku dah habis
Takde duit nak relod lagi nih..ceh
Padahal ada je tp alang2 la tggu gaji nak reload
Sebab malam aku boleh guna WIFI kat umah je
So, bila FB takleh kat ofis meh la ktk layan movie yaaa

Aku nak share dua website yang boleh tuntun movie free punyaaaa
Satu website aku dpt dr dak Patin
Satu lagi dari Kak Bunga
Mehla kita share2 kesenorokan menonton movie di pejabat yee

Nah..(Sila klik perkataan yang di BOLD di bawah)

1. Cerita melayu - nama website je cerita melayu tau..tp dalam tu ada jugak movie omputeh..byk la..movie lama2 pon ada...


2. MMF online - ni pun best..cni leh tgk drama, cerekarama, reality show..semua yg latest2 ok..layan!



*ok..aku nak layan ZOMBI KILANG BISKUT kojapppp...

0 juta org yg syg saya: