Thursday, 3 July 2014

LONE RANGER KE JALAN TAR

Salam..gila lama tak update blog
Bukan apa..malas..
Kata puasa..so, talarat..puihh..!!
Sabtu lepas aku g Jalan Tar..
Motif?
Mestilah nak shopping okay.
Awal2 pagi aku dah gerak..dlm kul 10.00 mcm tu laa..
Park kereta jat KTM..then naik tren..
Senang..lagipun aku bkn tahu jlan kat KL ni
Kalau nak tren aku expert lagi..
Giler ramai pulak org..
Ye lah keesokkan hari nya nak puasa..

Pada hari tersebut..aku sempat la sambar baju raya kiteorg..
*Sorry takde gambar..entry tanpa gambar sbb mls nak snap..

BARANG-BARANG SAMBARAN DAN HARGANYA
1.Baju kurung aku + mak = RM60 x 2 = RM120
2.Baju bapak (Polo) = RM60.00 (after less 70%) *bpk aku suka jenama POLO so haruslah memahami kesukaan ayahnda..
3.Tudung mak = RM18.00
4.Tudung Zaara = RM3.80 x 2 =RM7.60
5.Tudung Aku = RM2.80 + RM5.80 = RM8.60
6.Peplum aku = RM40.00

*TOTAL LOST = RM260 (aku dah bundarkan)

eh ye ke RM260..? nape aku mcm habis RM300??

Apa lagi erk..aku beli..actually belum habis shopping lagi..
Biskut lagi..baju utk mak lagi, baju utk mak lagi dan baju utk mak lagi
Eh, byk jugak..takpee..apa slhnya berhabis utk org tua kan..
Penat dieorg dari kecik jaga kita..tasalah..
Kalau utk sendiri RECYCLE pun tak apa...kah3..
Baju raya suami lagi..sian dia..nnti tgk kat JACKEL.hikhok..~

Oklah..nnti update lg..XOXO

0 juta org yg syg saya: