Thursday, 28 August 2014

POWERBANK PINENG

Hye..
Alhamdulillah..
Barang yang order dari LAZADA dah sampai..
Yahuu..yahuuu..
Aku order dua hari lepas..skali ngan ANA aku hasut shopping
Actually aku beli dua..satu aku satu kwn aku
Igtkan harga tu dah boleh claim kupon RM10 aku tu..
Hm..malangnya pembelian mesti RM100..baru leh guna kupon LAZADA tuuu
Harga powerbank ni RM43.90 je..murah kan..10k mah..
Tgk review pasal PINENG ni mcm ok jer..
Antara PB yang paling2 femes..
So, apa kata kita try..
Ada satu tu murah jugak tapi mcm tak confident pulak
Jenama MY POWER BANK
20k mah = RM39.90..
Erm..dlm pikiran ku..baiklah aku ambik jenama yg ok ckit kot..
In Sha Allah berkekalan hendak nya..
Weee...saja nak share kegembiraan ada power bank baru..
MOTIF.??
Mari lah bershopping di LAZADA



0 juta org yg syg saya: