Thursday, 23 October 2014

AL-FATIHAH

Assalamualaikum w.b.t.
Semalam tanggal 22/10/2014 bos aku telah kembali kepada Pencipta..
Aku menerima panggilan jam tak igt tp yg pasti awal pagi..
Pak cik jamal kol aku..
Biasa kalau pak cik kol ni pasal claim la ni..
Ujar aku kpd aku
Mcm biasa lah kan..
Aku suka bergurau dgn dia..
Aku ckp cuti cuti buat ape kol..
Kalau slalu dia balas gelak-gelak
Tapi semalam nada serius sgt
Rupanya nak bagitahu Dato' dah takde..
Terus aku Inalillahi wainalillahirojiun..
Actually aku tak terkejut sgtpun
Sebab memang tahu dia tgh sakit..
Sedih jugak lah..terkilan..
Aku sempat kerja dgn dia dalam masa dua tahun rasanya
Tak palah Dato' saya maafkan segala kesalahan Dato'
Samaada secara sengaja atau tak sengaja
Semoga Dato' ditempatkan di antara golongan-golongan yang beriman..
Amin..
Sama-sama kita sedekahkan AL-FATIHAH..

0 juta org yg syg saya: