Wednesday, 21 January 2015

MIMIJUMI OH MIMIJUMI

Halluuu..

Tetiba rasa rajin nak update blog ptg2 hujan mcm ni..
Hantu apetah merasuk..
Hantu hujan dan banjir kot..kih3

Pagi semalam tyme kemas brg2 zaara ke dlm beg
Aku tertgk putinng botol susu anak aku..
Kesiannya lahai..kejam sungguh mak mu ini nak..
Puting nya dah tak elok..
Berliku berlekuk bagai..
Aku suruh laki aku tgk..
Kesian..huhuhu..

Bila dihantui perasaan kesian, makanya..
Mengoogle la ibu mu ini puting mu itu nak
Botol susu budak ni bukan calang-calang oi..
Satu botol (8oz) dah RM87
Tapi, semahal-mahal manapun nak..mak mu tetap redah jer..
Yelah..untuk keperluan anak aku jugak
Untuk dia menyusu..

Aku dah try botol susu lain..
Belum pape lagi dah ckp tak nak..
Tyme tu aku baru letakkan susu dia dlm botol
Belum letak air panas..
Dia perati je aku dr jauh..
"Tak nak tak nak"
Bila sua kat mulut dia tolak2..
Aku kesian la tgk dia tak nak menyusu..

Dan hari ini..order aku dah sampai pon
Aku order dua bijik puting botol susu sekaligus
Botol pulak aku rasa alang-alang nak oder
Sebab botol dia tu boleh guna 3 tahun..
Zaara belum amsuk 2 tahun lagi
So, kta shopping puting dia dulu ye nak..
Hihihih..

Gini lah rupanya puting botol susu anak aku..!!

 Yang ni aku order dgn azasbabymate (ce search dlm FB)
Harga yang dijual lebih murah dari page lain yang aku jumpa..
Harga puting botol tu RM43 plus RM6 postage ke SS
Kalau yg kt SM lagi murah..just RM46 ONLY maa..!!
Aku order dua..so dpt lah RM89..eh bukan memang harga dia ke kalau ditambah..heehee..
Kalau nak jwpn dgn segera boleh jugak whatsapp akak ni..
Nah ni nombor tipon dia 0194085964..
Sila..silaa...
Botol ni sesuai utk baby yang sgt2 cerewet..!!
Mcm anak den..kikiki..

Mami tetap syg kamu izaara imani..~


0 juta org yg syg saya: