Wednesday, 7 January 2015

SURAT TUNJUK SEBAB



Assalamualaikum peeps..!!

Mesti pelik kan..kenapa aku mcm rajin sgt menulis kt blog lately..
Hihihi..memandangkan aku belum ada bos kan..baiklah aku isi masa lapangku dgn benda berfaedah..*gittuuu
Ce tgk surat kat atas tu..ok tak ayat ahkakkkk???

Nak tau..semalam iols dapat surat tunjuk sebab dari opis lama..
First time in my working life u know..
I dpt surat cinta tu sbb iols tak dtg kursus ritu..
Argh..whatever la..
Aku tgh bz nak kemas2 barang..mana sempat nak hadir semua tu..
Sape suruh letak nama aku..
Padahal pada mulanya kursus tu takde sambutan..
Then bila takde sambutan, mereka main campak nama je..
Aku pun setuju pada mulanya sbb tak tahu lg akan dipindahkan..
Kalau tahu memang aku isi tidak hadir ritu..
Grrrrr..

Apapun layan..
 Zasss...

0 juta org yg syg saya: