Friday, 9 January 2015

WELCOME TO KUCHING MODJO

Halluuuu..

Hari Rabu lepas awal2 pagi lagi aku dah dpt msg dr seseorang tau..
Msg tu berbunyi seperti ini :

"Hi, I'm Alice, forwarding agent from Kuching,
your car estimate time 3.30 pm can collect today at pending port.
Please call my operation before to port
011*******  tq"

Wah..modjo is coming modjo is coming..!!
Aku seronok dgr kedtgn Modjo..
So, pada hari tersebut aku minta balik awl..
Untuk menguruskan kedtgn Modjo ku sayang..

Tepat jam 3.30pm aku dgn laki aku tiba kat Pending Port
Dalam keadaan hujan yang agak lebat jugak lah..
Agent suruh kami tunggu kat depan rumah guard..
Tunggu punya tunggu..
Datanglah Modjo dghn wajah suram..
Aku tak pasti kenapa nampak suram..

Mula-mula aku sign borang terima Modjo..
Tgk2 silap borang..bukan ats nama Modjo..
Grr..terpaksa tggu lg mereka ambik borang milik Modjo..

Tak sampai 10 minit borang pun sampai..
Dah sign bagai terus aku bawak Modjo balik..
Baru nak bukak radio..
Sekali tgk..

RADIO IS HILANG..

diulangi RADIO IS HILANG..choiiiiiiii

Aku drive dlm keadaan mrh..

Sampai rumah pulak baru perasan..

SMART TAG PUN HILANG..!!!

Memang gila babun laaa haiii..
Sakit hati guaaa weyyyyyyy..

Aku trus kol agen..
Eh...agen tu mrh aku pulak sebab pakai radio boleh cabut
Then, terus pertikaikan kenapa jbtn tak byr lagi..
Dasr kelly Ng..
Sampai ari ni takde berita lagi pasal kehilangan tu..sialan..!
Astagafirullahalazim..~
Hari ni Jumaat..so bykkn bersabar..hikhok..!!

CACIK MODJO..

0 juta org yg syg saya: