Thursday, 13 August 2015

RAYA SEBELAH SUAMI


Hai selamat hari raya
Kmai semua ucapkan 
Menikmati hidangan 
Yang kami sediakan...

Yuhuu..masih belum terlambat nak update pasal raya tahun ni kan..?
Tahun ni aku beraya sebelah laki ku
Tahun ni raya kat Kampung Matu
Tema family suami thn ni adalah Oren..
Hurm..kami anak beranak tak beli baju baru ponn..
Sob sob..save bajet..
Guna je la apa yg ada kan..
Actually laki aku suruh je aku dan anak aku beli baju baru
Tapi aku mana la nak sedap hati kan
Kalo laki aku je baju lama, kami baju baru
*sik kempang hati..sik tauk kelak2..=)

Takde byk sgt story nak distorykan..just layan je la gambar beraya sebelah mertuaku.
*abaikan gambar bersepah.. =)


0 juta org yg syg saya: